Sider

21. april 2016

En gul variant...

Leeenge siden siste lollipop-kort nå vel???

Fikk ihvertfall lyst til å vise dere en gul variant,
som jeg laget til mamma`n min.
Hun har bursdag ved påsketider, 
og da passer det jo fint med et gult kort...

Motivet og det gule prikkete arket er fra Pion Design,
og ellers er det brukt et lysegult ark fra Maja Design sin
serie Nyhavn, gule papirroser, ei gul sheer-sløyfe
og såklart litt blonde og en fin knapp til pynt...

Kanten ytterst er laget med en punch fra Martha Stewart,
og den gule rundingen er stanset ut med en Spellbinders die.
Dette tekststempelet er en av mine favoritter,
og kommer fra Kort & Godt.
Hjertet er stanset ut med en die fra Joy Craft.

Deltar med dette kortet hos:
Scrappelyst #april "Alt er lov"
Scrappegarasjen #23 "Bruk dies"

I dag har jeg bakt vaniljemuffins,
og kost meg litt i sola ute, innimellom alle andre gjøremål...

Sjokoladekake og vaffelrøre er klar til Totentreff i helga,
men gjenstår dessverre pakking av scrappesakene.
Tror rett og slett jeg har pakkevegring jeg altså,
men kommer meg nok avgårde denne gangen også...

Gleder meg masse til scrappekos i hele helga,
alltid så koslig på Totentreffet.
God helg til deg også :-)

9 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe lekkert lollipopkort :)

Danoesja sa...

Wow Rita, this is gorgeous.....i love it.
Hugs, Danoesja

Karen Elise sa...

Så nydelig! Gult kan virkelig være en lekker farge! Så sart og fint, og nydelig med den sløyfe i to bånd!
:)

Unni A sa...

Åh så nydelig! Likte godt de sarte gule fargene. Og den nydelige sløyfa! Smart med papirbannere med tekst!
klem Unni

Synnøve sa...

Kjempelekkert lollipop-kort du har laget, Rita! Nydelig med gult :)
Takk for at du er med i utfordringen vkkår hos Scrappegarasjen og lykke til!
klem, Synnøve

Scratch sa...

Nydelig lollipopkort!

Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

DT Linda

Heidi sa...

Nydelig kort!
Klem, Heidi:)

Scrappegarasjen sa...

Du er rå på disse kortene! Å uansett påske eller ei, gult er kult!
Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring!
www.scrappegarasjen.no

Katrine E. Bråten sa...

Nydelig lollipop :) Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...