Sider

24. desember 2012

God Jul...

Vi feirer jul på hytta i år...
 
Lille julaften i Kvitfjell.
Her har det kommet 20 cm snø siste døgnet, og snør fortsatt...
 
Koslig med snø på vinduene og juletre som lyser utenfor :-)
 
Hele familien på plass lille julaften,
og vi koser oss tradisjonen tro med "nissegrøt" med mandel i...
 
Hanne og Tassen legger pakkene under juletreet...
 
Er denne pakka til meg Hanne?
 
Denne er min, det lukter jeg...
Kan jeg få åpne den nå, værsåsnillda, pliiis?

I ettermiddag, og videre i jula ventes flere julegjester,
så dette blir masse julekos med familien.
 
Ønsker deg som titter innom ei riktig koslig julefeiring,
så hører dere nok plutselig fra meg igjen...

3 kommentarer:

Hobbykroken sa...

Dette så veldig koselig ut.
God jul til deg og dine.
Juleklem fra Ann Kristin

Hege sa...

En riktig God jul til alle dere på Kvitfjell også! Kos dere og nyt høytiden!

Diger klæm fra Hege:)

Synnøve sa...

Herlige bilder:) Fortsatt god jul til deg og dine og en liten juleklem fra meg til Tassen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...