Sider

25. mars 2011

"Blåsbortdager"

Her har det vært "blåsbortdager" i dobbelt forstand i det siste...
For det første har vi hatt nydelige vårdager,
men med en fryktelig vind som har blåst bort det meste
som har kunnet blåse bort utendørs,
og jammen tror jeg den vinden har blåst bort tida mi også...

Men har heldigvis fått lurt meg til
bittelitt kvalitetstid med stemplene mine,
så her kommer ett kort jeg har laget denne uka...
Det ble et "pop-up tag card" denne gangen også,
for de er så morsomme å lage.

Har brukt rosalilla bazill ark og laget fiol-kant rundt hele kortet
med en punch fra Martha Stewart.
Mønsterarkene er fra Pion Design, og det søte motivet
av jenta med fiolbukett fant jeg på
ett av de nye flotte arkene til 3ndy Papir :-)
Har bare pyntet helt enkelt med 3 små roser,
og ei sløyfe i tag'en.
Når tag'en trekkes ut, kommer teksten tilsyne.
Smart, ikke sant?

Siden jeg har punchet ut kanten på dette kortet,
passer det utmerket å delta i

Kort'O'Mania #36 "Bruk dies og/eller puncher"
og
Wild Orchid Challenge #19 "Dieing to punch it out".
God helg :-)

12 kommentarer:

Scrappelise sa...

Å så nydelig dette er Rita! Så lekkert med blomsterkanten og det søte motivet! ha en god helg med mye sol og lite vind!

Hanna sa...

Så fint:)♥ utrolig lekkert kort, Rita! Flotte farger og lekkert oppsett! Likte dette jeg, fikk lyst til å prøve å lage sånt selv nå!;)

Her i nord er det heller ikke noe vær å skryte av.. Vind og snø hele dagen, e'kke noe god kombinasjon;)

Men jeg håper du får ei fin helg du da, Rita♥
Klem fra Hanna

Hege sa...

Du bare MÅ ha kurs i dette kortet, Rita! Anse meg som påmeldt... Rett og slett lekkert!!!

Klem Hege

papirdilla sa...

Noe så nydelig, Rita! Rett og slett lekkert til tusen.
Takk for i går, det var koselig!
Klem og god helg:)

Hilde sa...

Dette var bare helt nydelig Rita!!! Du er en mester på slike kort!

God helg!

trine sa...

Så nyyydelig det kortet ditt ble:) Takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

Jorill sa...

Dette var et nydelig kort!! Flotte mønsterark og motiv og stilig utførelse på kortet.

Ønsker deg en fin helg :)

Pink Lady68 sa...

Utrolig smart og veldig lekkert!! Helt nydelige farger, mønster ark, motiv og punch kanter!!
Ha en fin helg! KLem Laila.

Mette sa...

Takk for i går, det var kjempekoselig!
Herlighet så nyyydelig kort Rita! Mønsterark, farger, pynting er bærre lekkert!! Nydelig motiv også!

Ønsker deg ei fin helg:)

Klem Mette

majsan sa...

Åh, herlighet så flott!!

linsal sa...

så nydelig! den bord kanten var kjempe fin!!
takk for at du deltok på kort o mania sin utfordring :D
klem fra linda s l

Guro sa...

Nydelig!!! For en vakker punch du har brukt rundt kantene her :-D
Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania!
Klem Guro

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...